6 najvećih prednosti direktnih hotelskih rezervacija
ONLINE BOOKING
REZERVACIJE DIREKTNO SA VAŠEG SAJTA
Uštedite na provizijama, poboljšajte profitabilnost mrežne marketinške strategije i imate potpunu kontrolu nad komunikacijom sa svojim kupcem .
+381 64 2253320
Kako sve to radi
Smanjenje troškova
Strateško planiranje
Uštedite na proviziji
- Velika prednost direktnih kupaca sa sajta je da ako su zadovoljni oni se vraćaju na vaš sajt da ponovo rezervišu. Dok, kod rezervacionih sistema, kada se vrate na njihov sajt nudi im se mnoštvo drugih hotela sa specijalnim pogodnostima i gost se retko vraća u isti hotel
- Još jedna velika prednost direktnih rezervacija je sto nudi kupcu mogućnost kupovine dodatnih servisa koje vaš hotel nudi (Transferi, obilasci, korišćenje SPA ili druge usluge koje vaš smeštaj nudi.)
- Lanac Melia hotela je u 2016 godini uspeo dostići 37 % rezervacija direktno preko sajta. Ušteda koju su postigli sa takvim načinom se procenjuje na 200.000 Eur.
- Hoteli iz Marriot lanca daju jasnu poruku “Kupi direktno i dobij bolje”. Oni naprimer svojim direktnim kupcima daju bespalatan Wifi, ili dodatne usluge poput kasnog napuštanja sobe besplatno i slično..
- Hilton je napravio kampanju #StopClickingAround,
kojom poziva klijente direktno na njihov sajt.
Mnogi su primeri kako su online agencije pomogle hotelima. Ali dolayi vreme direktnih rezervacija. Usteda koje takve rezervacije donose ne može se zanemariti.
Dakle, ako ste hotelijer, ne čekajte više. Vreme je da uhvatite priključak i krenete u kampanju. Možete ponuditi mnogo više. Poboljšane cene, bolji tretman i usluga. Ne oklevajte, vaše vreme je na mreži.
Jedan od ključnih faktora je ulaganje u vašu veb stranicu. Ulaganje vremena i novca. Iskreno, nema drugog načina. Ne treba puno razmišljanja da biste objasnili koliko je važan mehanizam za rezervacije kako biste povećali broj gostiju.
Gosti koji rezervišu direktno i ostvare pozitivno iskustvo prilikom rezervacije i kasnije boravka u smeštaju, sigurno se u isti hotel vratćaju direktnom rezervacijom. Dakle, troškova provizije nema ni prvog a ni svakog narednog puta.
Gosti koji dolaze putem direktnih rezervacija znatno više isplate hotelu.
Gosti često proveravaju i veb lokaciju hotela nakon što aktivno traže ponude i povoljnije cene na OTA-ima (*Online turisticke agencije. -Expedia, booking com). Tu možete da iskoristite pametno dizajniranu veb lokaciju da biste privukli goste i naterali ih da direktno rezervišu. Imajte jednostavnu, za navigaciju veb lokaciju optimizovanu za mobilne uređaje Koristite pametne poruke i iskačuće prozore (najbolje ponude, sezonski popusti itd.) za pametno komuniciranje najboljih ponuda. Imajte integrisani mehanizam za veb rezervacije za snimanje rezervacija FUN ITsoft pruža intuitivni mehanizam za veb rezervacije koji omogućava gostima da rezervišu svoj boravak direktno putem veb stranice hotela.