O Nama
Stvarajući najbolji program (Software) za turističke agencije
12 godina već koristimo svoje veliko iskustvo u poslovanju turističke agencije, slušamo sve ideje i savete kolega koji program koriste već godinama. Svakim danom se mnogo tih ideja primeni i ugradi u program. Slobodno mozemo reći da je program naša ideja a da su velikim delom na njegov izgled i rad uticale agencije korisnici.
Naša Misija
Softveri za objedinjavanje informacija
O ovome se najmanje priča i razmišlja a igra presudnu ulogu u kvalitetnom poslovanju. Da, softveri…Programi koji se koriste kao centralna baza informacija vezanih za ponudu, saradnje i klijente. Ovaj deo je neizostavan u svakoj strategiji uspešne kompanijea naročito je važna u upravljanju poslova u turističkoj agenciji.
Jedinstveni softver u kome su prikupljene i sistematizovane sve informacije čini temelj i stub organizacije, brzine reagovanja, pregleda stanja firma u svakom trenutku. Kartica kupaca, klijenata ili zaduženja prema dobavljačima, sve je to neophodno.U programu su objedinjeni svi podaci o putniku, svaka prepiska preko različitih platformi, ugovori iz prethodnog perioda, interakcija sa klijentom svih ikada zaposlenih u firmi, njegovi afiniteti itd. Na ovaj način, prilikom svakog poziva putnika, agent je u prilici da na ekranu automatski vidi sve detalje saradnje i unapred bude spreman da mu izađe u susret.To je ona mala razlika koja klijenta veže za jednu agenciju. U komunikaciji sa klijentom ovo je važan korak, jer dovodi do unapređenja odnosa i sticanja poverenja, kao i lakšeg predviđanje njegovih potreba. Takođe, objedinjene informaciju igraju ključnu ulogu i u jednostavnijem planiranju budućih ponuda svakom putniku, jer ćete na osnovu njih moći da formirate ponudu koju on ne može da odbije.
Korak dalje ide i mogućnost softvera da prodate aranžmane automatski uklanja sa ponude na web sajtu. Neažuriranje informacija na web sajtovima nešto je što može udaljiti potencijalne kupce, ali i konstantno povećavati troškove turističke agencije. Često se dešava da korisnik sajta baš kad nađe odgovarajuću ponudu za sebe pozivom operatera sazna da je ta lokacija već rasprodata. Ovakav način poslovanja ne treba mnogo ni objasnjavati jer, svi oni koji rade ili su radili na svojim sajtovima znaju koliko je važna ažurirana informacija. Koliko pogubna za posao može biti ona informacija koja nije aktuelna. i ono najvažnije , koliko vremena ustedi automatsko azuriranje.
Zato, jedinstveni softver za objedinjavanje i ažuriranje svih podataka i informacija može biti upravo ona stavka koja će povećati učinak turističke agencije, smanjiti njene troškove, povećati zadovoljstvo klijenta i dovesti do uspešne dugoročne saradnje.
Sve na jednom mestu
Od saveta do instalacije svega sto vam je potrebno za rad.
Optimizacija sajtova
Rangiranje na pretraživačima
Internet marketing
Reklamne kampanje Google, FB, INSTAGRAM
Zakažite sastanak, probajte Demo
Procitajte deo funkcija koje obavlja nas program :
– Korisnici podeljeneni u nekoliko grupa koje se razlikuju po ovlašćenjima
– ogromna baza podataka vaših klijenata, dobavljača (Organizatori, subagenti, vlasnici smeštaja)
– Ugovori sa klijentima kao osnov programa iz kojeg se , dalje automatskigenerišu svi potrebni dokumenti. (Ugovor sa putnikom, računi, najave, potvrde, fakture, vaučeri i ostali dokumenti)
– Ugovori se dele na Aktivne, Storno, Ugovore u pripremi, Zaključeni ugovori..
– Iz naseg programa za rad turističke agencije, se vode i rate sva plaćanja vaših klijenta, izdaju svi potrebni dokumenti.
– Fakture, profakture, ugovori o putovanju su pregledni i na svakoj listi dokumenata postoji pretrazivač radi lakseg pronalaženja nekog dokumenta.
– Kroz program se mogu voditi celokupne grupe putnika .
a.) plaćanje dobavljačima
b.) Zaduženja grupe za svaku pojedinačnu uslugu jednako kao i ukupno zaduženje.
Turističke agencije organizatori putovanja u programu mogu voditi svoje čarter letove ili bus linije.
U modulu linija prevoza se moze voditi ukupan broj mesta, raspored sedenja, mesta ulaska i izlaska..
Kroz ovaj deo programa se vodi ne samo, broj raspolozivih mesta i raspored sedenja, već i lste za pratice, liste za vodiče , liste putnika za one koji ih dočekuju (Stacionar) na destinacijama.
Turističkim agencijama organizatorima takođe radi i booking modul . U njega unose kapacitete sa kojim raspolazu, vide trenutnu raspoloživost, vrše rezervacije u realnom vremenu (online). za samo nekoliko sekundi, sistem “vraća” odgovor o raspoloživosti kapaciteta u zadatom periodu. Ne postoji mogućnost double bookinga prilikom rada na programu.
Kroz program se moze voditi sva statistika poslovanja jedne turističke agencije i njenih poslovnica…
– Dugovanja klijenata
– Obaveze prema dobavljačima
-Evidencija dnevno prodatih turističkih aranžmana
-Evidencije za osiguranja
– Evidencije prodatih garancija putovanja
– Fiskalni računi za period i prema svakom dobavljaču
– Pregled polazaka bus ili čarter linija
– Dnevni pazari
– Spiskovi izdatih priznanica
-Finansijski izveštaji
– Liste putnika
Ovo je samo deo funkcija koje program obavlja. Za više informacija najbolje je zakazati prezentaciju ili zatražiti pristupne parametre za Demo verziju programa .